en
en

агуша

про бренд

АГУША – це бренд дитячого харчування, який є частиною міжнародної компанії PepsiCo.

Задача

Підвищити лояльність наявної аудиторії та залучити нову без використання прямої реклами.

Рішення

Здивувати, викликати посмішку та щире захоплення – все це необхідно, щоб контент від бренду став віральним, а лідери думок захотіли згадати бренд або продукт у своїх особистих акаунтах. Щоб створити довірливу атмосферу ми обрали близьке для українських батьків, День святого Миколая. Ми якісно пропрацювали логістику та забезпечили доставку безпосередньо 19 грудня, викликавши хвилю нативного розміщення в акаунтах лідерів думок у Facebook та Instagram.

Результати

Унікальне охоплення 200 000+
CPR склав 0,32 грн (що є вдвічі дешевшим, аніж середня вартість у категорії)
20 000+ Engagement Rate (лайки, shares, коментарі)
Більше 30 розміщених публікацій та більше 20 stories

Результати

Унікальне охоплення 200 000+
CPR склав 0,32 грн (що є вдвічі дешевшим, аніж середня вартість у категорії)
20 000+ Engagement Rate (лайки, shares, коментарі)
Більше 30 розміщених публікацій та більше 20 stories