en
en

arko

про бренд

ARKO – це бренд, котрий надає чоловікам продукти бездоганної якості.

Задача

Зберегти ринкову долю на рівні 2015 року на фоні активних конкурентів.
Оновити сприйняття бренду як сучасного, який пасує молодій аудиторії.

Рішення

Щоб спростувати стереотип «ARKO – це для тих, кому за …», ми запустили промосайт із декількома вірусними відео, які самостійно зняли спеціально для digital.
Основна ідея комунікації – за допомогою екстремальних видів спорту донести ключові характеристики продукту: гладкість ковзання, ефект охолодження, легкість змивання.
Зареєструвавшись на сайті, можна було взяти участь у розіграші продукції та «мотиваційних» подарунків для молодої ЦА (фітнес-трекери, смарт-годинники, головний приз: параглайдинг у Бразилії).
З метою підсилення вірусного охоплення відзнятих digital-відеороликів кампанія масштабувалася на афінітивну ЦА платформу – Facebook, де ми створили з нуля бренд-спільноту. Період активності з рефрешу склав 2 місяці.

Результати

Ринкова частка із червня до серпня 2016 поку показала ріст +4пп
76% охоплення ЦА в інтернеті
8% додаткове органічне охоплення
500 000 переглядів відео
29 000+ учасників акції
600 000+ органічне охоплення ЦА в ФБ

Результати

Ринкова частка із червня до серпня 2016 поку показала ріст +4пп
76% охоплення ЦА в інтернеті
8% додаткове органічне охоплення
500 000 переглядів відео
29 000+ учасників акції
600 000+ органічне охоплення ЦА в ФБ