en
en

bayer

про бренд

Bayer – це міжнародна компанія зі спеціалізацією в галузі охорони здоров'я та сільського господарства. Продукти та послуги компанії направлені на благо людей та покращення якості їх життя.

Задача

Активізувати спільноту бренду в соціальній мережі Facebook. Підвищити Engagement Rate для оптимізації органічного охоплення аудиторії.

Рішення

Основне джерело інформації та ключовий сайт за тривалістю проведення часу ЦА бренду – Facebook. Але це й висококонкурентний майданчик. Тому ми розробили спеціальний збалансований спліт контенту, до складу якого входили навчальні пости, а також пости з call to action, які закликали усіх, хто використовує або планує використовувати продукт, ділитися своїм враженням. Наше припущення виявилося вірним – українська аудиторія жінок, які використовували продукт під час вагітності, а також аудиторія «planner» охоче задавала питання та залишала відгуки. Ретаргетинг і активне просування за допомогою рекламного формату Reach & Frequency допомогли досягти лідерської позиції в українському сегменті, за версією Social Bakeres.

Результати

Ріст показників ER на 80%
#1 травень – липень 2017 року в топ-5 Brands on Facebook by Average Post Interactions per 1K Fans

Результати

Ріст показників ER на 80%
#1 травень – липень 2017 року в топ-5 Brands on Facebook by Average Post Interactions per 1K Fans