en
en

благо

про бренд

«Благо» – це провідна національна мережа ломбардів, одна з найбільших мереж у Східній Європі. На частку «Благо» припадає близько 20% від загального обсягу заставного кредитування в Україні.

Задача

Оновити сприйняття бренду «Благо»
Зруйнувати бар’єри користування ломбардами
Відбудуватись від конкурентів

Рішення

Стартовою точкою роботи над оновленням іміджу бренду стало глибоке опрацювання ЦА, яка приносить основну частку прибутку, її бар’єрів, стимулів та інсайтів. Щоб показати унікальність кожної історії позики, ми відійшли від традиційного підходу «ломбард = джерело простих грошей» і сфокусувалися на сприйнятті ломбарду як ресурсу можливостей. Для іміджевої кампанії ми вигадали новий слоган «Завжди є план Б», який через стандартні життєві ситуації показує ломбард в ролі помічника. Такий креатив легше сприймається ЦА і підштовхує до користування послугами.
Для досягнення максимально швидких результатів ми використали комунікацію 3600 у всіх типах медіа: ООН, Indoor, транспорт, інтернет-медіа, SMM, радіо та преса.

Результати

Позитивна динаміка продажу послуг.

Результати

Позитивна динаміка продажу послуг.