en
en

canesten

Сайт проекта

про бренд

Canesten – це протигрибковий препарат широкого спектра дії, бренд, який є частиною Bayer – міжнародної компанії зі спеціалізацією в галузі охорони здоров'я та сільського господарства.

Задача

Розповісти про переваги препарату Canesten та залучити цільову аудиторію до зваємодії з брендом. Донести ключову перевагу продукту: ефективне позбавлення від молочниці за один прийом.

Рішення

Молочниця – це не те, чого варто соромитись! Ми створили промоплатформу з інтерактивною механікою. Оскільки головна перевага нашого продукту – швидка дія, ми на зрозумілих прикладах показали витрати часу на звичайні справи раніше та зараз, в епоху швидких та перевірених рішень. Наприклад, раніше пошив нової сукні у кравця складав 12 днів, а нині це купівля в один клік на сайті. Лікування молочниці раніше – мінімум 5 днів та величезна кількість ліків, нині ж це один прийом Canesten.
Користувачі могли також авторизуватися за допомогою соціальних мереж та взяти участь у розіграші брендованих подарунків.
Період кампанії склав 3 місяці: за цей час залучено максимальну кількість ЦА та отримані повторні візити на промосайт.

Результати

Унікальне охоплення 110 000+
5 000+ учасників

Результати

Унікальне охоплення 110 000+
5 000+ учасників

Сайт проекта