en
en

люксоптика

про бренд

«Люксоптика» — це більше 100 оптик в Україні, які представляють повний комплекс послуг: діагностика зору, підбір засобів корекції, виготовлення та ремонт окулярів, гарантійне та постгарантійне обслуговування.

Задача

Збільшити продажі контактних лінз до кінця 2016 року, побудувати знання про зручність контактних лінз порівняно з окулярами.

Рішення

Для цієї кампанії було важливо підібрати оптимальний спліт медіаінструментів, оскільки клієнт не володів достатнім бюджетом для виходу на ТБ, але були задані чіткі бізнес-показники, котрих необхідно було досягти в короткостроковій перспективі. Окрім охоплюючої банерної реклами, що відповідала за побудову знання про бренд, ми використовували контекстну рекламу для забезпечення конверсійних дій на сайті.
Додатково побудували знання про категорії лінз шляхом розміщення ООН і реклами на радіо. Період кампанії склав 1,5 місяці.

Результати

+7% ріст продажів за березень
+17% ріст продажів за квітень

Результати

+7% ріст продажів за березень
+17% ріст продажів за квітень