en
en

nutella

про бренд

Nutella – це зареєстрований товарний знак шоколадної пасти, бренд, який є частиною німецької компанії Ferrero.

Задача

Оживити сприйняття бренду як такого, який дивує споживачів чимось незвичайним. Бонусувати лояльну ЦА милими та неочікуваними подарунками.

Рішення

Люди часто зберігають речі, які нагадують їм про приємні миттєвості та яскраві враження. Тому вирішили подарувати лояльним фанам миті та атрибути від улюбленого бренду. Ми створили промосайт, на якому користувачі могли обрати для себе унікальні футболки від Nutella.
Ми не хотіли заохочувати до участі неякісну аудиторію призоловів-світчерів, яких дуже багато в ua-неті. Тому протягом усього трьохмісячного періоду кампанії був задіяний тільки один канал інформаційний канал – великі точки продажу, де розміщувались воблери + інформація на самому продукті

Результати

3 600 унікальних учасників, що отримали футболки від бренду у власному дизайні без медійної підтримки

Результати

3 600 унікальних учасників, що отримали футболки від бренду у власному дизайні без медійної підтримки