en
en

palmolive

про бренд

Palmolive – це торгова марка лінійки продуктів американської Colgate-Palmolive.

Задача

Анонсувати запуск лінійки гелів для душу Palmolive «Карпатські трави». Побудувати знання, стимулювати продаж нових SCU.

Рішення

Під час запуску ми працювали на першій стадії воронки продажів – «формування обізнаності». Інтерактивність, глибокі кольори, емоційність та можливість працювати з чітким таргетингом у digital стали запорукою успіху кампанії. Ми запустили візуально привабливу інтерактивну платформу – промосайт. Технологія Parallax допомагає досягти ефекту глибокого занурення за допомогою асоціативного ряду. Ми дали можливість користувачам самостійно керувати природними стихіями (візуально відчути яскраву енергію сонця, послухати силу вітру та зануритись у стрімку воду гірських струмків). Все це напряму лінкується з карпатськими травами, які входять до складу нових позицій лінійки Palmolive.

Результати

Охоплення 2 000 000+ користувачів
29 000+ відвідувачів
У середньому користувач проводив на сайті 1,5 хв.

Результати

Охоплення 2 000 000+ користувачів
29 000+ відвідувачів
У середньому користувач проводив на сайті 1,5 хв.