en
en

porsche

про бренд

Porsche – це німецький виробник автомобілів. Найбільш високоприбуткова автомобільна компанія у світі.

 

 

Задача

Дилер преміальних автомобілів звернувся до нас із завданням збільшити кількість заявок на тест-драйв. Раніше компанія вже використовувала інші рекламні інструменти, але виникла необхідність в інших конверсійних каналах, оскільки високоприбуткова аудиторія практично не реагує на пряму рекламу

Рішення

Ми повністю відмовились від прямої реклами та спрямували бюджет на розміщення у Facebook. До старту тест-драйву у нас залишалися чотири тижні, що вимагало максимально швидкого ефекту від просування. Для цього ми використали два підходи: налаштування таргетингу вручну та автоматичний пошук аудиторії за допомогою Look-alike. Були враховані такі інтереси аудиторії: подорожі, авіаперельоти, бізнес, фінанси і політика, як основні тематики в Google Display Network. Щоденна робота з креативами оголошень, розміщення у десктоп-версії та мобайлі, тестування тематик за інтересами ЦА дозволили перевищити прогнозовані KPI.

Результати

Перевиконання прогнозованого плану на 25%
150+ заповнених заявок
Вартість заявки у 1,5 рази нижче, порівняно із середнім СРА-показником клієнта

Результати

Перевиконання прогнозованого плану на 25%
150+ заповнених заявок
Вартість заявки у 1,5 рази нижче, порівняно із середнім СРА-показником клієнта