en
en

rennie

Сайт проекта

про бренд

Ренни® – комбінований препарат з антацидною дією, бренд, який є частиною Bayer – міжнародної компанії зі спеціалізацією в галузі охорони здоров'я та сільського господарства

Задача

Підвищити лояльність аудиторії до бренду та знизити рівень переключення на препарати конкурентів.

Рішення

Особливість просування фармацевтичних препаратів – велика конкуренція. Тому важливо використовувати не лише раціональні, але й емоційні тригери. Ми об'єднали два ідейних вектори – «їжа» та «подорожі», які працюють на максимально широку ЦА, та створили інтерактивний промосайт. Користувачі авторизувались за допомогою соціальних мереж та проходили тест, результатом якого була країна, яка пасує людині за гастроперевагами. У кожного зареєстрованого була можливість взяти участь у розіграші відвідування ресторанів тієї кухні, яка випала під час проходження тесту. Переможець отримував у подарунок гастротур, який також відповідає його перевагам. Для просування проекту ми використовували банерну рекламу з таргетингом на тематичні майданчики з найбільшим охопленням. Період кампанії склав 2,5 місяці.

Результати

+84 000 унікальних користувачів
+2 734 shares
85 000 учасників

Результати

+84 000 унікальних користувачів
+2 734 shares
85 000 учасників

Сайт проекта